ایران جنگ افزار جامع ترین سایت نظامی ایران
ایران جنگ افزار جامع ترین سایت نظامی ایران
ارتش،سپاه ،نيروی انتظامی و سایر نیروهای نظامی ایران

وي ادامه داد: آمريکا به قدرت و موقعيت چشمگير ايران در منطقه پي برده و در قضيه سوريه و فلسطين بارها شکست درمقابل ايران را تجربه کرده است اما به اشتباهات خود نسبت به نقش کشورمان در معادلات منطقه ادامه مي‌دهد.

قوام با اشاره به حيثيت بربادرفته آمريکا در کنترل پهپاد جاسوسي توسط ايران افزود: آمريکا همواره با کارشکني‌هاي نسنجيده باعث تحقير و تزلزل موقعيت خود در جهان شده و بارها در  طول تاريخ به شکست‌هاي مفتضحانه مقابل ايران تن داده است.

وي تصريح کرد: قدرت ناوگان‌هاي دريايي ايران تاثير مثبتي در مبادلات اقتصادي منطقه داشته و ازطرفي باعث جلوگيري از هجوم دزدان دريايي در منطقه شده چراکه هدف اصلي اين پهپاد دريافت اطلاعات از ناوگان دريايي کشورمان در منطقه خليج فارس و هدايت دزدان دريايي براي لطمه زدن به اقتصاد ايران و منطقه است.

اين کارشناس سياست خارجي با اشاره به بازخوردهاي منطقه در دستيابي ايران به تکنولوژي مهار پهپادهاي جاسوسي اظهار داشت:جمهوري اسلامي ايران به عنوان قدرت بزرگ منطقه قوت قلبي و تکيه گاهي مطمئن براي کشورهاي آزادي خواه منطقه به شمار مي‌رود و آنها را در رسيدن به اهداف خود براي مقابله با استکبار و استعمار جهاني مصمم تر مي‌کند.

وي افزود: ايران با مهار پهپادهاي جاسوسي ضربه محکمي به آمريکا وارد کرد و اين کشور بايد هزينه هاي گزافي را براي جبران اين ضربات بپردازد.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطر نشان کرد: کشورهاي منطقه بايد انقلاب اسلامي ايران را الگوي خود قرار داده و با خوداتکايي در زمينه سياسي،اقتصادي ونظامي دست مستکبران واستعمارگران را از منطقه کوتاه کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ جمعه 24 آذر 1391برچسب:, توسط امیرمهدی طهرانیان |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.